به گزارش پایگاه خبری شورا تریبون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی در بازدید از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید به عنوان «دماسنج شهری» عمل کند تا از طریق آن بتوان دمای رضایت یا نارضایتی مردم را سنجید و در راستای بهبود شرایط گام برداشت.
وی افزود: این سامانه نقش دماسنج شهری را ایفا میکند و عملکرد آن در رصد و پاسخگویی به مطالبات مردمی، شایسته و قابلیت قدردانی را دارد. بسیار خرسندیم که مجموعه شهرداری تدبیر ارزشمندی در زمینه اطلاعیابی و رسیدگی به مطالبات مردمی اندیشیده است؛ بهگونهای که کارشناسان به صورت متمرکز مشغول دریافت، پیگیری و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان هستند.
فرماندار مشهد گفت: این در حالی است که باید به ظرفیتهای قابل توجه شهر مشهد در حوزه مدیریت شهری توجه داشت و از این ظرفیتها بهدرستی بهره گرفت و با تقویت آن، خدمات بهتری به مردم ارائه کرد. شهرداریها به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی روزمره مردم، جایگاهی بسیار مهم و حساس دارند و باید در صدر پاسخگویی به شهروندان قرار گیرند.
نوشته ۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم و مدیریت شهری مشهد اولین بار در پایگاه خبری شورا تریبون. پدیدار شد.